A womens rights to shoes

helt onödigt att ens gå till skolan idag.
vi hade matte sen slutade vi :/ så åkte hem. låg i soffan en stund sen gick jag ut och satte mig och solade. sköööönt! satt ute kanske i 1 & en halv 2 timmar.
simon ringde efter en stund så jag åkte till honom :D
jobbig snubbe på stan glodde som en gris och sen gick på samma buss. typ NEJ!
sen satt det en gubbe bakom mig och typ försökte lukta i min nacke. USCH!
simon och jag gjorde inte så mycket. moffade kinapuffar och var ute och gick runt. mys<3
gick ner och hälsade på moppen också ;)
missade bussen så fick sitta och vänta i en halvtimma. typ dö tråkigt.
har varit lite irriterad för jag skulle missa greys ikväll, men får se ändå. så länge mamma får se fotbollen i pauserna. det kan jag ju gå med på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback