Valley of the twenty-something guys

igår;
lång dag i skolan. vi har fått en ny mattelärare. han verkar okej.
men vill att mats ska komma tillbaka! men han får ta sin tid.
efter skolan åkte jag hem och så var det lite kaos men sen lungnade det sig. då gick jag till paulina hon bakade kladdkaka.. MUMS!
vi pratade och sånt. dom har börjat packa nu, det är välldigt sorligt måste jag säga.. usch vill inte tänka på hur det blir när hon flyttar.
när jag kom hem från paulina så badade jag och så sen skjutsade pappa mig till simon. han var inte hemma än när jag kom, men hans mamma släppte in mig så tittade jag på tv och sådär tills han kom hem. typ efter en & en halv timma. sen gjorde vi inte så mycket. gick och la oss tidigt.

idag:
friluftsdag.. BADHUSET :D
skulle egentligen till vilsta på morgonen. men vi "försov" oss. så vi började 1.
vi vaknade som vanligt tidigt. så vi tog det lungt sen tog vi bussen till stan träffade alla sen badade vi nån timma.
när jag hade bytt om och det gick jag till makedonkan, där mötte jag silvia och lily.
så käkade jag för hade inte ätit något på hela dagen nästan. sen gick vi till pp.
roligaste danslektionen! shiiit alltså! söta var dom också ;) 
sen hämtade pappa oss och nu har jag badat och sitter här.

nytt ord förresten : Nört!

Puss!

Kommentarer
Postat av: silvia

jaa!

2007-03-07 @ 18:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback