Threes a crowd

VÅRKÄNSLOOOR!
äntligen är den här, våren. åh vad jag är glad för det!

idag gjorde jag nationella i engelska, muntligt. tror inte det gick så super bra, för jag tycker inte om att prata på engelska det känns så fel. men kanske gick bättre än jag trodde. vem vet?
på hemkunskapen gjorde vi fransk fisksoppa. och gissa vad det var i den?! musslor :/ så dom petade jag bort..
annars smakade det väl rätt okej.
sen var det bara svenska och no kvar. jobbade rätt bra på båda lektionerna.
sen gick jag, mathilda och claudia till stan. värsta vårkänslorna. tog bussen hem och nu sitter jag här.

ska nog plugga lite matte för vi har prov på onsdag och jag kan nada.


tänk vilken tur jag hade, som fick ha dig i mitt liv.
vilken tur jag hade som fick lära känna dig.
och just därför gör det så ont att du inte finns här längre.
jag vill att du ska ha det bra, och jag vill inte störa dig sömn.
men jag behöver verkligen dig här.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback