The monogamists

nu känns det som en evighet sen jag skrev här. kommer knappt ihåg vad jag har gjort.

var med paulina på fredagen.
moffade, lyssnade på musik och pratade. en riktigt skön kväll.
sen gick jag hem på natten och sov tills simon ringde och väckte mig halv3.

när jag vaknade på lördagen var malin och michelle här. det var jätte länge sen jag träffade dom, roligt att träffa lilla bustrollet. så stor hon har blivit och hon är fortfarande ett riktigt charmtroll. sen träffade jag paulina en stund och sen fixade jag mig och mötte paulina och tog bussen till stan. sen tog jag bussen vidare till simon. vi tittade på film och sånt på kvällen. jag somnade när vi tittade på bruce lee. sen gick vi och la oss.
idag tittade vi på film också djävulen bär prada, den var bra.
sen pluggade vi också. sen ringde paulina och ville ses. så vi möttes på stan gick till makedonkan satt där ett tag och sen gick vi till godisland och sen tog vi bussen hem.
när vi väntade på bussen satt vi där och skämdes åt alla fjortisar. usch dom borde verkligen se sig själva. och på bussen var det nåra som spelade jätte dålig musik och en gubbe som pratade jätte roligt och högt. och vi satt där och garvade.
sen satt vi uppe hos henne och moffade och skrattade.
när jag kom hem lagade jag mat, för i det här huset kan dom aldrig vara snälla och spara mat!
då sa pappa att min syster var på sjukhuset :/ men hon kom hem nyss så nu är det liv i luckan igen sörru.

och nu måste jag minsann vara duktig och gå och diska efter mig. annars jävlar då är det kört.

   

simon♥

PUSSHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback