The games people play

igår kväll eller mer natt hängde jag med bella ut och åkte moppe. kallt som fan!
sen på den stora bron vid västerleden eller vad det är då slockade hennes lysen. shit! då tänkte jag; nu dör jag!
men kom tur så kom jag hem hel (a)
gick och la mig efter inte så länge.

vaknade jätte tidigt. typ 10 över 9 tror jag :/
så när mitt försök till att somna om hade misslyckats gick jag upp och invaderade soffan istället.
har tittat på top 10 Duets på MTV och The vocie hits på kanal5 ;) musik♥
men nu ska jag bada och sen ringa silvia fråga om hon ska med till slagsta glass :)

det blev slagsta glass men silvia, och andré.
riktigt gott var det. fast vädret var lite för kallt men bra ändå!
efter glassen gick vi hem till andré där var vi några timmar. han spelade piano för oss, sen spelade vi Dead or Alive ;) gick väl lite sådär. sen tittade vi i årbyskolkatalog och sånt.
sen tog vi bussen hem eller till stan sen hem.
när jag kom hem satt typ alla här ute så satt med dom en stund..*
jag har nada planer för kvällen, får se vad som händer. det går alltid att ringa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback