The freak show

igår gick det inte att komma in här. tråkigt men sant.
hände inte så mycket ändå. skola som vanligt.
på bussen hem var det en gubbe som satte sig bredvid mig och började prata på sitt språk med mig. gissa hur mycket jag förstod.
sen hände det inte mycket. var på tuna med pappa och lämnade in min ring, så den är tillbaka om 2-3 veckor.
och sen tittade jag på prison break :)

sova fick jag inte göra inatt heller. jag orkar snart inte mer utan sömn.

idag var det skola, som vanligt.
hände inte så mycket. det vanliga typ.
jag måste säga att det går rätt bra i matten för mig. det är skönt. lite mindre att oroa sig över.
körde beep på idrotten, gick väl som vanligt. fast bäst hittils allafall :)
på no:n var det roligt allafall, ovanligt med kenny. haha! idag limmade han fast en träbit på sin nagel och kom inte loss. då skrattade jag så tårarna rann och skrattkrampen  dödade mig nästan. massa annat roligt gjorde han också. sen gick andré och jag till stan. snackade och sådär.
sen när jag var påväg till min buss träffade jag Nattis, roligt att träffa henne. så länge sen, jag saknar henne. men vi bestämmde att vi ska ses snart. sen tog jag bussen hem.
ikväll blir det att glo på despo allafall :)

det som har hänt är ofattbart, det kunde ju inte hända.
men nu har det hänt och jag önskar jag kunde byta plats med dig.

du ska bara veta hur stolt jag är över dig.
jag finns här genom allt, det vet du. allt jag sagt står jag fast vid.
jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback