The chicken dance

i fredags åkte jag till simon <3
på bussen träffade jag dahlman, han skrämde livet ur mig :O
vi hyrde film och så på kvällen.
Crank, Jason X och nån annan film.
alla var väl sådär allafall, gick att se :)
när vi hade lagt oss skulle vi ses Miami Vice men vi somnade.

på lördagsmorgonen hade vi mysmorgon istället för myskväll ;)
käkade popcorn och tittade på film.<3
vi såg Shanghai knights och den tredje filmen vi hyrde.
vi gjorde inte så mycket på hela dagen. fick skjuts hem till mig på kvällen.
vi skulle titta på Bruce Lee på kvällen men blev inte så för båda somnade. vaknade en timma efter filmen hade börjat. så då borstade vi tänderna och somnade igen..

som vanligt vaknade vi tidigt. så vi sov lite till, käkade frukost, satt vid datan och glodde på tv.
sen åkte simon hem för en stund sen. för dom skulle få främmande.
så får se vad jag ska göra idag. tror jag ska sola, städa och sådär. vill träffa paulina också<3


                                                        
   jag älskar dig!
                                                        

idag har jag solat med paulina :) fast först pantade vi burkar och sådär..
sen har jag städat lite också, glott på o.c.
nyss så skrev jag talen till debatten, som egentligen är imorgon men vi får som tur göra den senare för micke picke pö är på semester.
så har varit duktig idag. hunnit med mycket :)

Silvia, jag saknar dig!♥

/emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback