The cheating curve

imorse vaknade jag av att jag grät, försöker komma ihåg varför men kan inte minnas.
kom till skolan hade massa lektioner behövde inte ens gå på so:n men jag gick ändå hjälpte alla andra :) vad skulle jag sitta helt ensam uppe på våningen för?
på idrotten var jag inte med, kläderna var i torken så kunde inte ha på mig nått. men hejade på klassen när dom körde fotboll mot sjuorna. vi krossade dom jävlarna ;) moahah
roligt var det. andré armbågade en kille så han började blöda.
sen gick jag till stan missade bussen och när jag väntade på nästa kom det fram en gammal asiat tant och frågade när hennes buss gick och pratade med mig. jag förstår inte andra gången den här veckan, fast hon pratade allafall svenska.
käkade när jag kom hem sen snackade jag med simon, ska sova hos honom inatt :) myyys!

det var nog allt.
Tjarrråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback