The cast system

idag är det onsdag och vädret har varit prima idag också ;)
dagen har inte varit lika dan men så kan det vara.

började med nationella :/ tror ändå att det gick rätt bra. har gjort mitt bästa oavsett så ..
efter det gick jag andré och dahlman ut och satte oss i solen, trevligt.
sen gick vi upp igen tog med oss silvia och lämnade andré sen gick vi med dahlman till bussen.
efter det var det so kom en bit allafall. är nog den enda som har tur med gruppen.
när vi hade slutat var det lång tid kvar innan vi skulle vara vid centrum bion (vi skulle se på en film).
så vi gick och käkade äckelpäckel maten.
efter ett tag drog vi oss mot staden, mötte resten av klassen och sen fick vi se filmen.
en obekväm sanning, en dokumentär eller nått om den globala uppvärmningen och växthuseffekten. don't ask. förstår knappt själv. den var alldeles för lång. och så berättade dom inte ens hur man kunde rädda dom små isbjörnarna från att druknka! ont i magen hade jag också så det bara snurrade i huvet och så frös jag. ja, här ska det gnällas. bäst att köra på när jag satt igång ;)
när den var slut fick vi sluta så silvia och jag gick till makedonkan och åt. sen gick vi mot dansen.
det var en rolig liten promendad. folk tutade på oss och glodde massor när dom körde förbi, trodde att jag hade nått på tröjan eller nått men nej! vad det var får vi aldrig veta? ;) hahah säger vi!
vi kom dit så tidigt så fick typ sitta en halv timma utanför och vänta. så vi snackade sen kom han då bytte vi om sen dansade vi! idag gick det rätt bra :)
när dansen var slut gick vi till stan och åkte hem.
här hemma badade jag och käkade. och nu sitter jag här.

dom har ringt om min ring idag! så nu kan jag hämta den :D
idag är det 2 veckor tills jag fyller.



Ta min hand och säg att allting bara blir bra.
Håll om mig hårt. Bara en liten stund.
Innan du släpper taget
säg att jag visst är någon speciell
någon att ha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback