The awful truth

igår blev väl sådär.
blev inte riktigt som vi tänkt oss tror jag. jag mötte simon på stan innan vi tog bussen till torshälla, där vi skulle möta dom andra 7. tack för att du följde med!♥
när jag ringde sofie vid 7 var dom fortfarande hos ina. så vi fick vänta.
sen kom dom tillslut. då mötte vi dom andra vid vivo, sen drog vi till krusgårn. tror det hette så. där satt vi och hade rätt trevligt. simon och jag stannade inte så länge kanske bara en timma eller så. sen tog vi bussen till lagersberg och gick därifrån. då var jag kissnödig så jag nästan sprack, och så fick vi klättra över staket och grejer för att komma ut från skolgården. inte roligt. men hem kom vi allafall.
när vi var hemma tittade vi på tv sen gick vi och la oss och somnade.

vaknade jätte tidigt imorse, så somade simon om och jag halvsov. sen gick vi upp tittade på film. Blood diamond. värsta lång och seg men den var väl okej ändå.
annars gjorde vi inte så mycket, följde med simon till bussen för en liten stund sen.
idag ska nog malte hem också. så tror jag ska ta en promenad med honom idag om jag hinner. ska träffa paulina sen också :) det är o.c ikväll också ;)

 

tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback