Take me out to the ballgame

Malte väckte mig imorse vid 11. då kramade jag nästan ihjäl honom.
sen gick jag och solade. fick lite färg allafall :)
skulle träffa paulin och silvia idag, men tyvärr så kan inte jag. för alla mina jeans är i tvätten och det blir så stressigt eftersom jag ska iväg ikväll. 
ska träffa paulina och hennes tjejor. vi ska fira elin och sofie. fyllde ju igår. PAARTY! ;)
ser fram emot det.. simon ska med också. vare sig han vill eller inte haha!
nu ska jag snart äta lunch.

kan du inte göra det för mig? en gång!
jag gör det för dig.
du behöver inte vilja eller vara glad för det.
men du kan göra det för mig, och låtsas. det är jag värd allafall?
annars blir jag arg.

/emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback