Om igen..

ja, det är så det känns. för jag vet vad du går igenom just nu.
jag vet hur du mår, och hur du känner.
och det gör ont för du är min paulina, och jag hatar att se dig såhär.
om jag kunde skulle jag få allt att försvinna. men jag kan inte det.
men jag kan lova att inte lämna din sida någonsin. jag kommer finnas där varje sekund.

Jag Älskar Dig!

jag var sjuk torsdag/fredag. hemma från skolan. snacka om att jag är trött på alla tv-program nu. dramadramadrama! guud! haha
men igår mådde jag bättre så åkte till simon på kvällen. mysigt!
var ute lite på kvällen :) annars tittade vi på tv och sådär.
sov verkligen inte bra inatt. vaknade flera gånger och sov inte många timmar. usch men det funkar ändå.
vi vaknade väl 9 och kunde inte somna om.
käkade och sånt sen fick jag skjuts hem runt halv 1.
när jag kom hem skulle jag vara barnvakt åt eve, elli, julia och clara. men det blev bara elli. men hon är inte hemma nu ändå. ska väl laga mat till henne sen.
får se om jag ska iväg ikväll eller hur det blir.

finns väl inget mer att skriva tror jag.
eller jo!
igår pajade min mobil helt totalt.
så nu har jag fått låna min lilla systers mobil tills jag får en ny.
fattar noll av den här mobilen helt avancerad. antar att jag snart vänjer mig.
men jag vill ha min mobil! fast bara när den funkar.

men aja.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback