old dogs, new dicks

våren är tillbaka!
vädret är underbart.
jag älskar det!

mådde inte så värst bra idag så gick hem från skolan..
la mig på soffan låg där några timmar. sen gick jag ut och satte mig med jenny och mona.
satt ute i nån timma sen gick jag in och gick ut igen :) kom nyss in.
det var riktigt roligt att titta på när mona och jenny städade upp här utanför, eller när mona städade. det enda jenny gjorde var att slänga bort sin julgran. och sopa ihop barren till en hög. haha så nu är hennes jul bortstädad. den 27 mars!

nu är det vår det märks fort här på kvartsgången. dom flesta grannar sitter ute tillsammans.
ännu mer blir det i sommar då alla dörrar står öppna och alla springer in&ut hos alla. kan vara trevligt ibland.
men också väldigt jobbigt. inte ofta får man vara för sig själv.
men jag trivs ändå, har varit så här så länge nu. min familj är inte bara min mamma pappa och mina syskon det är på ett sätt alla grannar också.


7månder.. vila i frid.
du är så otroligt saknad, behövd och älskad. jag önskar att du var här..
♥♥♥



jag behöver också få höra sånt ibland, veta att jag behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback