Oh come all ye faithful

Grattis Elin, Sofie & Anet :) och ni andra som fyller idag..
hoppas ni får en jätte bra födelsedag!

idag har jag gjort nationella i engelska. gick väl lite sisådär.
efter det slutade vi. och jag åkte hem. lagade mat och städade mitt rum.
var barnvakt en stund också, åt lilla gabriel. men han var inte på bra humör.
ikväll ska vi ha malte bajskorv till på söndag åååh vad glad jag är!
fick VG på mitt matteprov. snacka om stolt.

tror jag ska sola ikväll också och ta en promenad med malte var länge sen.
tomorrow ska simon sova här. myys!
och på dagen ska jag nog vara med Paulin och Silvia.


tänkte du någongång på mig? på något av det jag berättat för dig?
nu är det så igen. och det är du av alla personer.
jag svor på att aldrig bli så. men hur är det nu?
jag vet att det inte är samma sak men inte långt ifrån.
jag kan inte, jag kan bara inte.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback