La Douleur Exquise

finally fredag! och looov!

försov mig imorse, det var inte mitt fel. dom väckte mig inte!
så sprang och väckte pappa då blev han inte glad. men han var snäll och skjutsade mig ändå.
så efter en timma så var jag i skolan. såklart hade jag glömt skåpnyckeln då också, inte bra.
men fick klara mig utan. sen var det so, sen b-språk som jag inte gick på. lunch efter det.
efter lunchen gick vi tidigare till idrotten och gick 2 broar och fick sluta tidigt :) skönt.
då gick jag och simon och hämtade pengar sen jävlar fick vi springa dom galningar till bussen. vi hann!
sen gick vi på tuna en stund han köpte skor och jag skulle hämta min ring, men det gick inte eller det gick men jag hade inte pengar :/
sen drog vi hem.
snart ska jag till lily, träffa dom andra och ha filmkväll :) mysigt..
annika ringde nyss och berättade att hon har tagit hål i naveln :O nu ska hon övertala min mamma att låta mig!

paulina flyttar idag också, det känns väldigt hemskt.
vem ska nu gå ut och gå med mig? vem ska jag gå upp till på nätterna när man är ensam?
allt det där som hon alltid gör med mig, vem ska göra det nu? tomt kommer det vara väldigt tomt.
usch så mycket jag kommer sakna henne. men vi ses ändå. visst!? ♥

tjosan! så länge..

hemma igen. rolig kväll med mina tjejor. bara paulin som fattades.
tog bussen till lily då var silvia redan där. så vi satt och väntade på anna. och då kommer lily på att hon kan ha sagt att vi skulle möta henne vid ica. så vi går dit, men ingen anna. så vi går hem till henne. plingar på två gånger, och så tvingade dom mig att titta i brevlådan fall man såg någon. men nej. och precis när vi ska ta hissen ner åker anna upp så då går vi alla till ica och köper glass och så sen hem till lily.
vi tittade på natt på muset, vilken besvikelse verkligen.
efter det körde BUZZ. det var roligt :D
sen skulle silvia hem då gick vi andra hem. jag tänkte gå. men nej det fick jag inte. så jag gick till bussen satt där ensam och väntade. och nu är jag hemma
är väldigt hungrig trodde dom sparade mat till mig men NEJ, den tog slut!
så nu får jag svälta. tack så mycket :)

imorgon vill jag allafall till slagsta glass.

heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback