Four women and a funeral

SHOPPA SHOPPA SHOPPA! det har jag gjort idag!
jag köpte;
♦ jeans
♦ två toppar
♦ en luvtröja
är nöjd :)

ska berätta om min dag nu allafall.
började med skola som vanligt.. men funkar det också.
på lunchen gick jag simon och andré till corner och käkade. på b-språket orkade jag verkligen inte gå ner dit men var ju tvungen att göra något så satt upp med robin och fick massor gjort.
sen mötte jag paulin på stan så drog vi till tuna. kom hem typ nyss.

igår glömde jag nämna lite saker.
Janne var i skolan med sin bebis så söt!
när jag åkte till simon var det en tjej som blev påkörd av bussen..
och min syster fyllde och det glömde jag totalt bort.

måste säga att jag saknar silvia väldans mycket också, hon är sjuk. krya på dig!♥

tjaarrrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback