Evolution

värsta mensvärken någonsin inatt och idag. men fick några tabletter av mona så nu känns det rätt skönt. lite dåsig och sådär, men jenny sa att det blir så av morfinet . hah! känner mig som värsta knarkaren. kan inte leva utan pillrena.

har inte gjort så mycket idag sov nån timma inatt. och vaknade kvart över 6 och bestämde att det inte blir någon skola för mig. vid halv 9 så la jag mig i ett bad i typ en timma. sen somnade jag runt 12 och sov till 20 i 3. underbart!
annars har jag bara legat i soffan och tagit det lungt. sen snackat i fonen nu på kvällen.

imorgon blir det nog skola allafall, fast får se. ska allafall med simon till tuna eller stan efter skolan. så kanske lika bra att gå. måste ändå hämta böcker att ha hemma över lovet, kommer inte göra något men för säkerthetsskull..

sen är det lov och veckan efter det så fyller jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback