You gotta go there to come back

friluftsdag idag då.
inte nån värsting höjdare direkt, väldigt onödigt men hade lite roligt ändå.
vi vann ju såklart 60m Kenny våran stjärna utan hjärna ;)
var inte många där från klassen heller. efter 60m finalen gick vi hem. gick ända till stan för vi missade bussen.
tog bussen från stan hem och den stog still i 10 minuter i fröslunda, för bussen framför var paj, orka förklara.
inte gjort så mycket annars har inte orkat sola så mycket.
Jenny var nyss här hon har köpt hund nu. jätte söt är den.
klasströjorna har kommit så nu måste alla ge mig pengar så jag kan hämta dom.
imorgon är det avslutnings middag, fast egentligen är det lunch men jaja.

att gå förbi din lägenhet idag var så hemskt. det gjorde så ont i hela mig.
 och jag fick så dåligt samvete för jag gick inte upp, jag kommer på mig själv med att tro att du fortfarade bor där. men du gör inte det, någon annan har flyttat in och gjort det till sitt hem. men det är inte så!
jag saknar dig så himla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback