To wish impossible things

igår;
cabare och avslutningsmiddag, som egentligen ska heta avslutningslunch.
cabaren var jätte rolig, luchen var ingen höjdare direkt. städade ur mitt skåp, fyfan vad sorgligt. jag hittade massa saker, det var liksom skratt och tårar på samma gång typ. jag vill verkligen inte sluta. 
när jag kom hem, solade jag och sådär. sen gick jag ut en sväng med donna (jennys hund) efter det fixade jag mig och drog till simon. samme och sebbe var där, vi åt och moffade, glodde på film och lite sånt.

idag;
har som vanligt tagit det lungt. gick till konsum köpte choklad och gjorde banan med smält choklad och glass. gott!
vid kvart i 3 tog jag bussen hem, gick från tuna höll på att svimma.
får se vad som händer ikväll. inga planer allafall

det blir nog bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback