The wind that blew my heart away

simon kom igår kväll. gick och mötte honom vid ica.
vi gjorde inget specc, glodde film och sov.
idag har vi mest legat i sängen snackat och sådär. allt vart ju inte så bra, men redde väl ut det mesta.
när han åkte hem gjorde jag mig iordning och sen gick vi till annika och patrik och käkade tacos där. gick hem efter maten.
jag mår typ inte så bra idag. ont i kroppen och mår illa och tänker mer än jag behöver. men orka. försvinner väl när vädret blir bättre.
silvia åkte till stockholm idag också. och snart är det midsommar, får se vad jag hittar på då. i värsta fall blir det fest med grannarna.
ikväll blir det somvanligt lungt. imorgon ingen aning kanske paulina, men tror inte det. jaja!

det gjorde ont, det gör ont!
du kan väl förstå det själv. klart jag undrar varför. räcker jag inte till? duger inte jag?
vad är det du behöver, jag kan ge dig det. du har hela mig, mitt hjärta och hela mig. du har mig mer än någon annan någonsin har, eller kommer.
jag förstår inte varför? vad ska det vara bra för?
jag älskar dig det vet du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback