The living years

Sov hos simon i lördags när han kom hem. mysade ihjäl honom!
vi var lite med kim & rebecca också. rätt roligt.

åkte hem på söndagen. fick gå från tuna simons fel! ;)
när jag kom hem ringde paulina och frågade ifall jag ville komma till henne och äta kräftor. och det ville ju jag!
så när pappa kom hem skjutsade han dit mig.
eftersom vi inte setts på länge hade vi ganska mycket att snacka om. tillslut var kräftorna tinade då moffade vi!
åh, så underbart! kräftor är typ bäst.
satt ute och jag blev uppäten av alla äckel myggor. gick in satt vid datan och sådär. hjälpte henne fixa en blogg.
sen tittade vi på Alpha dog! vilken film alltså, ni måste se den!
sov efter det.
imorse vaknade jag klädde på mig och sådär sen hann jag inte så mycket mer innan min far hämtade mig.
var hemma ett tag solade lite och så. sen ringde paulin och frågade om jag skulle komma ner på stan till henne och silvia. så jag badade och drog till stan fikade och gick runt. mys!
kanske blir tjejkväll hos mig på lördag.
har inga planer för ikväll eller kanske ska till simon, får se hur det blir med den saken.

9e, jag saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback