The ends not near, it's here!

det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med er. 9e<3

det var avslutning idag.
gick upp halv 8 började fixa mig. såg inte så tokig ut faktiskt. åkte till skolan väntade utanför på simon för han skulle bära upp tröjorna.
kom upp på våningen. jätte konstigt, tomt på något sätt. delade ut lite tröjor och tog kort och så. sen gick vi in i klassrummet väntade på att bli ner ropade till aulan.
när vi väl kom ner till aulan satte vi oss och "priser" började delas ut.
jag fick världens chock! lärarna hade valt mig och philip till klassens bästa kompis. två från varje klass var det, alla fick gå upp på scenen och ta emot en present biocheckar, tack för att jag blev vald och tack för checkarna! när jag stog där på scenen skakade hela jag och bättre blev det inte av att klassen skrek EMMA EMMA EMMA! men gulligt var det.
sen satt vi där rätt länge till för betygen skulle delas ut. klassvis skulle man upp på scenen. fick betyget och en ros.
jag fick mickes ros också! sen när alla 9or fått sina betyg sjöng vi den blomstertid nu kommer. sen upp till våningen igen. fika med klassen. är stolt över mina beyg, jag vet att dom var sämre än många andras men dom är mina betyg och otroligt bra för mig!
först var allt lungt men helt plötsligt brast det bara för mig, ingen förvarning. när jag väl börjat kunde jag inte sluta gråta. sa hejdå till dom flesta sen gick jag till stan och jag grät hela vägen. tog bussen hem.

tack 9e för dom här tre åren. dom har varit helt underbara.
så mycket minnen och jag glömmer aldrig.
jag kommer sakna alla så mycket. det känns redan jätte tomt.
under dom här tre åren har jag lärt mig så mycket och lärt känna alla er som är så otroliga, underbara personer.
förstår inte hur det ska gå utan er.
just nu förstår jag inte att det är slut på riktigt.
FÖRALLTID 9E!
jag älskar er!


bilder kommer imorgon!

ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. så mycket förslag, men nått kul blir det.
skriver kanske mer annars blir det imorgon, ring om det är något.
ha en bra dag & kväll allahopa.
GRATTIS PAULIN!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback