Tell Me Sweet Little Lies

idag skulle jag fika med beccis. men eftersom jag inte mår så bra så gjorde jag inte det. men ska försöka träffa henne innan hon åker, så senast måndag.
istället har jag bara tagit det lungt.
solade ett tag på baksidan för där blåste det inte så farligt. annars har det ju varit storm vafan.
pantade burkar med bella också.
malin och michelle har varit här. hon har blivit så stor den lilla plutten. pratade med krille förut också tänk att det är 3 år sen dom var här och över 2 år sen jag träffade dom sist :/ rätt synd att vi inte har setts oftare men. jaja

imorgon ska jag nog vara med simon. ingen tjejkväll eftersom pappa är hemma. liksom inte så roligt då.
men lika bra att han får bli riktigt frisk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback