Some kind of miracle

igår;
först som vanligt, skola.
helt okej gjorde inte så mycket. vann nästan frågesport grejset på so:n. annars hände det inte så mycket.
fick VG på matteprovet och på So:n. Det är bra!
gick till idrotten men fick gå hem typ direkt för yngve tyckte inte vi behövde gå två broar. " det är ju så tråkigt, gå hem istället" schysst!
åkte hem ringde till minitryck och fixade till tröjorna, så nu är det lungt. tror jag det verkade så allafall.
eve åkte till mormor efter nåra timmar och då fick jag hela lägenheten för mig själv! åååh!
simon kom efter inte så länge.
riktigt mysig kväll<3
först handlade vi och sådär. tillbaka hem och simon lagade mat åt mig. löfbiff med ris. Gott.
vi bakade rulltårta också jätte gott!
annars kollade vi på film och sådär.
vi såg Dukes of Hazzard och Hot Fuzz och jag skrattade massor.

idag;
vaknade, låg kvar ett tag sen gick vi upp fixade frukost åt simon. åt och kollade på tv och sådär.
han åkte hem runt 12 för dom skulle till stockholm. väldigt tomt när han åkte.
badade och sådär när han hade dragit, gick till ica köpte SIA cookie glass och pasta grejs.
gick hem och solade vädret är ju underbart idag :D
sen hämtade morfar mig så åkte vi hem till dom och var där en stund nu är jag hemma igen.
kanske ska gå och laga mat nu, mamma och dom kommer väl om nåra timmar.
får se vad som händer ikväll snackade med bella igår om att dra till torshälla ikväll, men får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback