Så Nära Nu..

igår;
vaknade jätte tidigt. badade sen ringde jag simon miljontalsgånger innan jag fick tag på snubben. tony hade också ringt honom men tydligen var han mobil cp.
åkte till honom senare.
kom dit mysade lite med honom sen kom samme och sebbe så då var vi med dom. åt och var ute och så åskade det och regnade och jag som är livrädd för åskan höll på att dö.
ville inte, orkade inte åka hem och simon ville att jag skulle sova där så gjorde det. seg dag idag ändå så.
gick och la oss sent och somade ännu senare var så jävla varmt i rummet. uuusch

idag;
simon väckte mig på morgonen men jag ville inte äta frukost så han lät mig somna om. sen väckte han mig efter en stund och då tvättade jag håret och sen drog vi till skolan.
städade klart skåpet och klassrummet. sen gjorde vi det, lämnade tillbaka nycklar och lås. fick tillbaka pengarna och sen gick vi till vilsta för skulle dit och spela brännboll mot 9F. tror vi vann.
efter det gick vi till fröslunda och tog bussen till mammas jobb och hämtade pengar. sen bussen tillbaka till stan mötte anna och silvia och tog bussen till tuna. där gick vi hela dagen. hittade iallafall mina kläder nu. vilken jävla tur alltså!
kommer nog bli fint tror jag :) hoppas!
kom hem dampade loss på vissa personer som har så jävla dålig stil. seriöst, ni har vetat om det ett tag. fyfan alltså mina föräldrar betalade nu. ni är liksom skyldiga dom pengar jävlar om ni inte betalar nu. jaja jävligt dålig stil är det allafall. omoget som fan!
jag var jätte ledsen ett tag men min pappa ordnade allting sen åkte vi upp och hämtade tröjorna. jätte fina :)
inget fel eller nått :D
TACK PAPPA!<3

ikväll blir det lungt. behöver det inför imorgon. avslutning och jag har ångest som fan.

pusshej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback