My husband the pig

igår natt tittade jag på the notebook, igen.
förstår inte men den filmen får mig gråta mer och mer för varje gång jag ser den.
simon ringde strax efter filmen slutade så jag pratade med honom och sen sov jag.
drömde världens mardröm inatt. någon skulle döda min mormor. bara tanken får mig nästan att gråta.
åh, jag älskar min mormor♥

pappa väckte mig runt 11 idag. alldeles för tidigt.
vi åkte runt till outlet affärerna och en sväng till tuna. jag köpte present till simon eftersom han snart fyller. blir nog något mer också :)
kom hem och tittade på sista avsnittet av kevin hill, somvanligt så grät jag.
vi skulle grilla hos min morbror så jag hänkade på. god mat och så bjöd han på cider. riktigt trevligt var det. men pappa blev dålig så vi blev tvugna att åka hem ganska tidigt.
pratade med simon när jag kom hem. får se om han sover här eller hur det blir annars ses vi väl imorgon.

GRATTIS HULTAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback