Make me lose control

vilken kväll igår alltså :D

skulle egentligen stanna hemma men blev lite bråk (inte så lite men ändå) här hemma så jag ringde paulina sen fixade jag mig och drog till torshälla.
dom mötte mig på torget, paulina, ina, mito och nåra fler sen gick vi och mötte flera.
efter ett tag gick vi ner till tivolit och var där, vi åkte karusell. vi fick åka gratis. (a)
ont i hela kroppen efter det idag.
sen gick hela gänget hem till nån snubbes lägenhet. och den var den vidrigaste jag varit med om menmen.
hade rätt roligt där allafall. lite vidriga snubbar men. inte många stannade där länge, så vi drog efter ett tag också.
jag paulina kalle och dk gick till ina för att hämta paulinas moppe så vi kunde komma hem. sen körde paulina hem och det var dödligt kallt frös ihjäl. sen när vi kom hem hade hon inga nycklar så vi fick väcka hennes mamma klockan 2 på natten. sen sov vi.
idag vaknade jag alldeles för tidigt så snackade vi om gårdagen sen åkte jag hem efter en stund. pappa hämtade.
riktigt rolig kväll igår, orkade inte skriva allt men hände massor!
men måste lägga till att jag saknade simon massor, gör det nu med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback