Last Kiss

igår dårå (tisdag, jag har jätte svårt att hålla koll på dagarna nu på lovet) vaknade jag klockan 1.
det är underbart att jag fått tillbaka min sömn, okej det låter ganska konstigt men jag har inte sovit så länge på jätte länge.
iallafall så gick jag upp. vädret såg helt okej ut så det gjorde mig på ganska bra humör. iallafall tills det började ösregna ja det verkligen öste ner.
åskade gjorde det också och jag som är extremt rädd för åskan dog nästan.
men pappa och jag tog oss iallafall ner på stan. lämnade in mobilen igen för min pappa kan inte göra mycket rätt! jag bad honom lämna tillbaka skiten, ta pengarna och gå. men nej nu är den på lagning igen!
men jaja hoppas på det bästa. sen köpte jag skorna till paulin och åkte hem. fixade mig och drog till simon :)
när jag kom dit så duschade ungen! och han är typ segast #1 men söt iallafall.
så jag snackade med hans mamma och satt vid datorn så länge.
efter ett tag kom oscar också. och då åt vi allihopa, pannkaka. sen skulle vi glo på film det blev Wrong turn.
innan vi såg den gick vi till konsum. köpte bubble fizz och cider popcorn hade vi redan.
gick tillbaka och såg filmen. den var bra och rätt läskig.
simon skulle möta sebbe på coop, fixa nått. så han lämnade mig själv med oscar ett tag.
då gick vi till skolgården och då var lite folk där. Dahlman tillexempel :D roligt att träffa ungen.
simon kom tillslut då åkte vi hem till honom och kollade på film igen.
oscar gick hem till sig istället. vi såg på Ong Bak 2 jag tyckte den första var bättre. i den här var dom så dumma mot elefanterna så det var inte roligt. men jaja

idag sov vi lite halv länge. åt frukost och gjorde ingenting.
pratade kollade på tv, satt vid datan. ja det gamla vanliga. pappa hämtade mig på eftermiddagen och då åkte vi till mormor och morfar för deras telefon är trasig. var där i någon timma.
imorgon åker nog simon iväg tills på lördag. förstå vad jag kommer sakna honom då. tänk jag kommer inte få pussa honom på typ 3 dagar. DÖDEN! men som tur när han kommer hem på lördag så ska han sova hos mig <3
han är inte helt säker heller på om han ska åka men tror nog det blir så. kan vara ganska skönt att sakna snubben också.
men jaja. skriver kanske mer later!
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback