jävla skit det där!

just det!
glömde berätta att jag provade vaxa benen idag.
jag köpte ju vax när jag var och shoppade i onsdags Veet cold wax strips.
för säkerhetsskull så läste jag igenom bruksanvisningen en extra gång. det stog att håret skulle vara 2-5 mm långa för bästa resultat. mina var minst 2mm iallafall.
och jag satte igång, gjorde precis som det stog.
men tror ni det funkade?
nej! fy vad arg jag var. det vara bara några enstaka hårstrån som försvann men det vart liksom ingen skillnad.
jag ska ge det en till chans om några dagar tror jag. då ska jag nog spara så det är iallafall 5mm.
annars vet jag inte vad jag gör. raka är så jobbigt och mina ben blir så extremt mycket torrare.

hahah vilket roligt inlägg det blev då, om vax.
men det är ju frivilligt att läsa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback