I'm wide awake, it's morning

hej!
den här dagen har varit en katastrof. iallafall morgonen.
vaknade tidigt och hör hur pappa går runt och klagar på smärta. tänker inte så mycket mer på det. utan mer på att somna om och hålla mig undan resten av dagen. men blev inte riktigt så.
kunde inte somna om så gick upp och gick ut till mona och jenny. men pappa blev inte bättre bara mycket sämre hela tiden. så tillslut blev vi tvugna att ringa ambulans som fick komma och hämta honom. det var runt 11.
efter det har jag fått ta hand om allt. alla har ringt; pappas jobb, morbror, farmor, farbröder. massa sånt. jättekul verkligen! inte.
jag har aldrig sett min pappa sådär :/
men efter rätt länge kom simon iallafall. han skulle kommit på morgonen men jaja!
annika kom sen också och lagade mat. och sen kom mamma. efter en stund fick pappa också komma hem.
simon åkte nyss och imorgon ska han jobba haha rätt roligt är det. "jag ringer dig efter jobbet".

tjoooosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback