I will dare

filmkväll hos lily igår :)
mysmys och roligt. missade bussen till lily, eller kollade fel som vanligt. men iallafall skjutsade pappa mig. silvia var redan där och strx efter kom paulin. vi gick och mötte anna vid ica och handlade allt. värsta moffona. chips, dipp, dricka, glass, vindruvor, hallon.
tillbaka till lily och kolla på she's all that och sen saw 3 och jag somnade. hade redan sett den iallafall så.
efter det sov vi.
alla andra gick upp sen väckte lily mig och frågade om jag ville se skönheten och odjuret så gick upp och kollade. efter det bytte vi om och sen skulle vi gå och äta men det blev bara jag och lily. alla andra gick hem.
efter maten gick vi till stan och jag köpte bikini trosor sen hem.
när jag kom hem ringde jag simon och började städa min garderob :/
när garderoben var klar städade jag mitt rum. och gick ut med hunden och sen badade jag och nu sitter jag här.
min syster kommer snart så då ska vi väl äta och sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback