Here you come again

vaknade halv 12, hade ställt klockan på 12 för skulle möta paulin halv 2 på stan.
kändes onödigt att sova den där lilla halvtimman så gick upp och badade och fixade mig istället.
tog bussen och mötte sötungen :) först gick vi runt lite. sen satte vi oss på 21an fiket och fikade satt där i mer än en timma. pratade och moffot själv (jag) åt kladdkaka och drack 2 glas cola!
efter fikan gick vi runt i några timmar till. sen till bussen och åkte hem och nu sitter jag här.
ikväll har jag inga planer, så får se vad det blir.
vädret är fortfarande inte bra, så deprimerade. det är juni, och sommarlov. men det känns som höstlov och oktober.
hittade ganska mycket på staden. blir iallafall ner imorgon igen köpa vax. för jag ska vaxa benen. AJ, SMÄRTA!
nu ska jag ringa silvia för gjorde aldrig det igår. den råttan är i stockholm.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback