Can't stop this thing we started

idag har det varit en till sån dag då jag inte gör något.
och jag hatar sånna dagar just nu, förut kunde jag vara så här hur länge som helst. men inte längre för jag har blivit för rastlös.
sov iallafall ganska länge. gick upp bytte om till bikini och la mig på baksidan, ringde simon snackade ett tag. sen efter ett tag kom heidi med ungarna. fikade lite sen snackade jag med bella och gick upp dit så solade vi.
eftersom hennes pappa fyller idag (GRATTIS DENNIS!) så skulle hon göra tårta så vi cyklade till coop för att handla.
bella hade med sig sin mammas bankomatkort och när vi skulle hämta pengar råkade hon bryta av det! så det gick i tre delar. fy bubblan vad jag skrattade! hahah
som tur hade hon lite pengar med sig och handlade lite sen tillbaka hem och berätta det för hennes mor. tur var väl att hon inte blev arg.
kom hem till mig och käkade pan pizza, sen kom familjen hem och då hängde jag med pappa och köpte ännu mer pizza. usch inte så gott.
nu ska jag snart till ica. annars händer det väl inget specc ikväll simon kanske kommer förbi eftersom han ändå är i lagersberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback