Borsökna & minnen

skulle egentligen åka med bella, jossa, björne och nallen till vilsta. men ångrade mig i sista minuten när elin frågade om jag ville med och bada i borsökna, och hellre det. så det blev jag, elin & claudia som drog dit. först fick jag vänta ett tag på dom, claudia skulle göra nått ärende först minsann ;) men dom kom tillslut och vi åkte dit. elin skjutsade mig. när vi kom dit skulle vi bada elin och jag var först i. doppade fort sen upp. jävla kallt alltså! claudia tog riktigt lång tid på sig ahha några satt uppe på stranden och skrek på henne. då blev hon lite damp, rätt kul. doppade sig tillslut iallafall. sen satte vi oss på bryggan, pratade och irriterade oss på fjortis ungarna som var där. efter en stund gick vi och hämtade lite kläder och satte oss där igen. och pratade ännu mer. äntligen drog dom andra som var där så då gick vi upp dit där dom var för dom hade eld, men tyvär hade den nästan brunnit ut helt när vi kom. men där var vi ett tag till iallafall. pratade om massor, minnen med klassen, spöken. massor. sen började vi dra oss hemåt och då kommer det såklart några snubbar. men vi fortsatte hemåt i kylan.
riktigt mycket planer är gjorda för i sommar, allt kommer bli toppen!
men nu sitter jag här. blir väl msn lan inatt för jag är inte trött alls.
imorgon blir det en sväng till stan och kanske bad om det är fint väder :) ska väl träffa simon också!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback