Blue Blue skies

åkte hem från simon ganska så tidigt. pappa hämtade.
kom hem och packade upp mina ny inköpta saker, visade för far osv.
satte mig vid datorn och började planera kvällen. bestämde med elin & silvia att vi skulle grilla. frågade andré också. mathilda kunde inte :(
fixade mig sen kom silvia och efter rätt länge så kom elin. pappa skjutsade oss ut till solvik och väntade en stund på andré och jeppe. vi grillade och badade sen blev det kallt och vi ville hem. pappa hämtade oss och nu sitter jag här.
ska snart bada igen tvätta bort allt äckelpäckel och sådär. sen tror jag det blir lungapuckar :)

imorgon hoppas jag verkligen på super bra väder så jag kan sola.
snäälllaa ge mig sool!


pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback