With you!

har inte gjort något speciellt idag.
varit på baksidan & solat. käkade tårta också firade eve.
konstigt egentligen, nu skulle vi vara på öland. vi firar alltid eves födelsedag på öland. och i år blir det inte ens nått öland för mig :/ kommer ändå sakna det.
i alla fall så blev poolen nyss klar. tog bara hela dagen att fylla den. badade lite förut fast den inte ens var halv full.
la familia är i kjula hos mammas morbror och har släktträff och "kalas" för eve. orkade verkligen inte följa med. sånna där grejer hatar jag verkligen. och det är tomt utan dig!
har käkat pizza med jenny och kevin. och kollat simpson maraton :D
fyy vad jag ser fram emot imorgon. först sola om det är fint väder och sen kommer älskling. känner mig tjatig men längtar så mycket.
men nu ska jag vänta på dom andra och lägga in lite mer musik i min mobil

förresten så hade jag namnsdag igår!
mamma, mormor, eve och elli hade det också :)
grattis till oss!
jag har namnsdag den 23/7 också.

Kommentarer
Postat av: Silvia

grattis ;D

2007-07-21 @ 23:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback