Two wrongs

blev väckt halv 11 av att ellinore hade ett av sina underbara utbrott, ganska svårt att sova när hon har dom. så gick upp och glodde på tv.
sen bakade jag chokladbollar :D
idag blir det bio Transformers. det blir bara jag & silvia, anna skulle inte med :/

igår upptäckte jag att mitt täcke & mina kuddar luktar simon. helt underbart men jag saknar honom massor!
men det är typ bara 6 dagar kvar sen är han hemma igen :D

och jag har liksom världens sug efter att shoppa. det gör typ ont i hela mig. men jag har inga pengar och vågar inte riktigt be om det heller. fyllt 16-inget sommarjobb= inga pengar = BAAAAJS
men jaja ordnar sig väl. det här vill jag köpa iallafall;
jeans REA
shorts REA
gossip girl böckerna
sen är det säkert något mer. men jaja

men ciao!


Kommentarer
Postat av: Mimmie

har inte heller jobb..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback