Sol & ösregn

gårdagen var seg. låg och kollade på tv hela kvällen i den stora sängen medans simon nörden själv spelade. hade ju kunnat hittat på något annat om jag hade vetat att jag bara skulle ligga där som en jävla banan. men söt var han ju iallafall. fick ju se slutet på den gröna milen den gick igår kväll också :O då kom simon och tröstade mig.
vi kollade på blair witch project tidigare, trodde den skulle vara läskigast i världen. men det var den typ inte all bara en liten stund men inte så där läskig mer psykande. något som var dåligt är att filmen inte är den riktigt som är hittad. men kim sa att allt var falskt men jaja skitsamma.

den här dagen började bra, bara för tidigt. snubben skulle ju jobba idag igen :( det är så jobbigt för mig att gå upp. kunde ju stannat och sovit vidare men var redan vaken. och solen sken så kunde passa på att sola. tog bussen och gick från tuna. solade i flera timmar på studsmattan.
nu känner jag mig sjuk :( synd om mig.
skulle vara med paulina imorgon, men tyvär går det inte. så vi skulle vara idag istället men båda var latmaskar och orkade inte ta bussen.
nu på kvällen har det åskat och ösregnat. helt cp är vädret. hoppas iallafall att det är bra imorgon så jag kan sooola :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback