simons födelsedag & today

igår fyllde ju simon, älskling<3
åkte till honom. jag kom först rätt skönt att komma dit innan alla andra.
efter en stund kom alla andra; hans moster, kusin, faster, farmor, mosters man, mårten, samme och sebbe.
hans farmor är hel grym :D hah
det var trevligt iallafall :) vi åt så jag höll på att spricka och pratade och skrattade.
när alla hade åkt hem mysade vi och jag kollade på den gröna milen som vanligt så grät jag i floder. och innan slutet så slutade 3an fungera. så kollade på csi.
hoppas du hade en jätte bra födelsedag baby<3

idag åkte jag hem tidigt för han skulle jobba.
ringde runt lite tills jag bestämde med milla att vi skulle ses. så jag åkte till henne och var där en stund. hon har ju skaffat häst så vi åkte till stallet. kom dit och skulle hämta in hästen och hjälpa med en annan häst. jag fick så klart den enorma saken. och gissa vad den gjorde!? trampade mig på tårna. så rätt ont gör det. det var ju inte meningen men ont gör det ändå. men det var roligt, länge sen jag var i ett stall och grejade.
ska inte göra något mer idag. får se vad som händer imorgon hoppas fortfarande på fint väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback