my heart

har varit ganska dålig på att skriva dom senaste dagarna. antingen inte funnit något att skriva om, eller ingen tid till att skriva.

tisdag;
var bara hemma och gjorde inget speciellt. bakade bulllar och glodde på film.

onsdag (igår alltså);
solade en liten stund sen satte jag igång och fixa mig. skulle möta paulina på stan :D vi fikade, pratade och kollade runt. sen åkte hon hem och jag direkt till simon. var där ett tag sen kom arne och fader. sen massa krångel om lily och dom skulle komma. kom tillslut fram till att dom inte skulle komma utan att vi skulle ta det hos mig en annan dag istället. var med fader och arne ett tag till. sen drog dom hem och simon och jag kollade på spiderman 3. den var rätt bra, lite seg måste jag säga. det hände inte så mycket egentligen.

idag skulle han jobba så vaknade lite halv tidigt. åt och så. sen drog han till jobbet och jag stannade kvar en stund för bussen gick om ett tag. så jag glodde på tv, bäddade sängen, vek hans kläder och gav katten mat och grejade. sen gick jag till bussen.
kom hem och la mig och solade och började läsa en bok; snabba cash. riktigt bra!
idag ska jag allafall bara vara hemma. ta det lungt för imorgon åker familjen till öland en hel vecka.
känns konstigt, nästan så man vill hänga med. men ändå stanna hemma är bra :D ska bli helt underbart iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback