Listen to the rain on the roof

i fredags (det var fredagen den 13de :| ) sov jag hos simon, åkte till honom på kvällen. mys och film som gällde liksom (a)
vaknade ganska tidigt och han var hungrig så jag fick pallra mig upp ur sängen och äta. vädret var ju jätte fint. så vi bestämde oss för att åka till hällby och sola hos honom. simon tog moppen och jag fick skjuts av morfar. solade hemma hos simon hela dagen :) blev nog lite brun :D
pappa hämtade mig senare. åkte hem och fixade mig sen drog vi till frank och jessica för att grilla. i regnet. det började ju ösregna. riktigt trevligt var det iallafall. bortsett från nörden #1.
snackade med simon på natten. sen sov jag.
vädret ser inte bra ut idag, dom säger iallafall att det ska skina upp. hoppas!
nu är kusinerna här och det är därför jag är vaken så tidigt. helt baaaajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback