home alone

igår kväll när jag precis börjat kolla på film så ringde simon och ville att jag skulle komma till honom. och vad gör man inte för honom liksom?
så pappa skjutsade mig dit. när jag kommit fram till simon slog det mig att nu ser jag inte min mamma, pappa, systrar på en hel vecka! fatta vad skönt men ändå helt konstigt.
nu ska jag sköta allt här hemma. laga mat, städa, diska. tvätta får mamma göra när hon kommer hem.
kollade klart på filmen hos simon. läste lite mer i min bok.
idag skulle han jobba igen så jag tog bussen hem. och nu sitter jag här. ska nog snart gå och handla lite. måste ju planera vad jag ska ha och sånt så inte pengarna tar slut direkt liksom.
får se vad som händer ikväll. funderar på att städa och greja idag första dagen så kan jag röja sen liksom ;)
men jaja vi får se.

pusss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback