Gymnasiebesked

mardrömmar och sånt inatt. vaknade tidigt och somnade om.
pappa väckte mig och kom in med viktig post. Gymnasiebeskeden.
så i höst ska jag gå;

Sam på St:eskil
det stog också att jag är reserv på hantverk (frisör)
faktiskt så är jag besviken. hade hoppats att få gå på rekarne. men eskil får duga. har faktiskt silvia där och det är jättebra!
reserv på frisör känns onödigt men ändå bra. jag vet ju att jag knappast lär komma in ändå. men lite hopp finns ju.
Så snälla ni som kom in, hoppa av, byt linje, DÖ! (okej den var lite dum. men ändå)

ska inte göra nått mer idag tror jag. har redan varit på tuna. letat present till simon. ska tillbaka en annan dag. köpa nått. jävligt svårt är det.
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback