filmkväll hos lily

pappa skjutsade mig till lily igår kväll. paulin och silvia var där. simon skulle komma lite senare. vi gick till ica och mötte anna.
sen handlade vi. som vanligt tömde vi stället typ :D kakor, glass, hallon, chips dipp, godis. massor!
tillbaka till lily och mötte simon.
sen kollade vi på film. Stomp the yard var först. den var bra.
sen gick vi ner. och skulle komma på Reekers nån skräckis. men stängde av för den verkade först inte så bra. då kollade vi på Ensam hemma 1 och efter det underclassman.
liksom då var vi rätt trötta så gick och la oss men blev pigga igen. men ändå inte. låg väl och snacka ett tag och sådär. lily och paulin var hyperbarn. sen gick dom ut och gick så sov alla andra och jag låg där vaken själv. somnade väl efter nån timma.  dom andra hade kommit tillbaka då.
vaknade sent. kollade på tv sen reekers. bytte om och sådär sen gick vi och käka sen tog jag bussen hem ikväll blir det barnvakt åt kevin.

ciiiiaaao!


Kommentarer
Postat av: paulihn

haha, moff som vanligt xD och lily och jag var ju klart energiska. vet inte om de va innan redbullen lr efter :P men djuriga var vi iaf på blupp och sen fick vi för oss att gå ut och springa kl 4 på morgonen xD och de gjorde vi. sprang gjorde vi inte men gick ut iaf :P skojjs :)

2007-07-10 @ 16:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback