6 månader<3

lite seg är jag men simon och jag firade 6 månader tillsammans igår!<3

She fell, She fell hard
She didn't say it easily, she didn't say it often.
But she gave
a rat's ass

simon<3
orden räcker inte till.
men jag älskar dig!
du är allt

ska väl berätta om igår då.
vaknade lite halv tidigt. simon ringde strax efter så snackade med honom.
tog det lungt och fixade mig. sen äntligen runt kvart i 4 åkte jag till simon.
oscar var också där och simon bestämde sig för att baka rulltårta och fira med (a)
så vi gjorde det. och när vi skulle äta kom arne och fader dit också. så dom fick vara med också.
gjorde inte så mycket snackade och sådär. roligt var det.
hade hellre varit ensam med honom ibland men det här var bra också. jag fick ju hela natten med honom ;)
iallafall så kollade vi på las vegas och honey på kvällen. och sen kom kim & rebecca hem. eller dom kom bara en snabbis för dom skulle tillbaka till henne och sova för hon skulle åka till israel i 5 veckor idag :O så vi kollade på bilder och sånt. från när boysen var små. åh så söta speciellt min <33
sen var det dags att säga hejdå. jag hatar att säga hejdå oavsett vem det är till. så lite sorligt var det.
sen gick vi och la oss. simon skulle upp tidigt idag för att jobba. så vi vaknade tidigt. sen eftersom jag var vaken så ringde jag och bad pappa att hämta mig. när jag kom hem gick jag och la mig igen.
idag blir det väl en sväng till tuna och sen filmkväll hos lily :D

det var väl det mesta.
pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback