Sjuk

gick till skolan ändå idag. undrar varför :/ 
glömde min skåpnyckel hemma, och ingen extra nyckel passade. helt skumt.
tittade på schindlers list (eller hur det stavas) idag. den var rätt bra. men först så somnade jag. sen grät jag en skvätt också.
sen kom jag hem var lite barnvakt åt lilla gabriel.
när dom åkte hem gick jag och la mig och somnade. sen ringde simon och väckte mig.
jag mår verkligen inte bra. jag fryser hemskt mycket, mensvärk och känner mig som världens minsta känns som att jag är helt utan krafter. så imorgon blir det ingen skola för min del..
O.C ikväll allafall :) och sen får jag se om jag orkar se lustgården också eller om jag ska se Greys recap tror den var ikväll allafall. svårt beslut detdär ;)

I'm not pushing you away. I'm holding on for dear life, but I need you to need me back. Why didn't you call me when you were away? and why didn't you tell me about the kiss? And why don't you ever just let me all the way in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback