LOOOOV!

äntligen är det lov. det behövs verkligen just nu.
behöver kunna sova länge, gå runt i min pyjamas hur länge som helst, sega hela dagarna om jag vill, inte bry mig om så mycket, allt det där man gör på loven.
ska allafall vara med paulina på ondsdag vi ska till badhuset och sen ha tjejkväll :D<3 och på lördag ska jag vara med simon ska laga mat åt honom för det kan jag! ska jag vara med simon imorgon också annars är jag rätt ledig :D

i fredags var det operation dagsverke, var hemma och hjälpte mamma att städa.
sen på kvällen åkte jag till silvia vi tittade på nya greys. helt total bra!
käkade kakor och sådär gjorde vi också ;)

igår träffade jag paulina ett tag på dagen :)
sen gick jag hem och städade min garderob, det behövdes verkligen!
men nu är det jätte fint där värsta ordningen.
fick inte vara hemma igår kväll för lilla syster skulle ha filmkväll.
så jag fixade mig lite och sen drog jag till simon och sov hos honom.
åkte buss med min kära far och patrik till stan, hemsk upplevelse!
fick träffa simons mormor och morfar dom var snälla.
annars tittade vi på film och sånt.
vaknade vid 11 idag så tog vi det lungt, käkade frukost, glodde på tv och bakade kladdkaka GOTT!
sen åkte jag hem vid 4 eller nått. käkade när jag kom hem sen solade jag och efter det badade jag.
sen bytte jag om till pyjamas och har gått i den hela kvällen :D

det var väl allt antar jag
Tjarrååå!
/emma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback