inte roligt..

nej verkligen inte..
jag är sjuk, har mensvärk, fryser ihjäl totalt av den här kylan och så är jag enormt skoltrött också, 6måder idag och saknaden gör fortfarande enormt ont. helvetes snön verkar aldrig vilja försvinna heller. JAG HATAR SNÖN!
men nu ska jag berätta om igår.

skolan satte igång igen. usch! lovet var alldeles förkort.
hände inte så mycket i skolan allafall. förutom Good charles, det enda roliga tror jag..
efter skolan åkte jag hem träffade Robin på vägen. det gjorde så ont att se honom så, tänker på dig!
skrev allafall so när jag kom hem. sen kom rasmus en stund, roligt att träffa honom han är ju aldrig här längre. våran ralle ju!
sen tittade jag på Prison Break senare. det var brabrabra!

idag ville jag verkligen inte kliva upp. det var kallt och jag hade ont överallt. hemskt verkligen..
men jag gjorde det, gick upp och fixade mig, drog till skolan.
men stannade bara i två timmar hade sån mensvärk att jag inte klarade av att vara kvar.
tydligen så var det inte bara mensvärk för jag är sjuk. har haft feber och grejer så har sovit i flera timmar.
känner mig som världens ynkligaste person just nu. det är jobbigt.
nu har pappa allafall köpt juice till mig. och nu åkte han för att fylla på pengar på min mobil :)
idag är han trevlig min fader.
ikväll är det despo allafall. ett måste liksom!

får se om jag går till skolan imorgon, för jag vill gå på dansen fast kommer inte orka ändå om jag är sjuk. men får se hur jag gör. antar att det fixar sig.

6 månader idag..
det känns fortfarande inte verkligt på något sätt, fast jag vet ju att du aldrig kommer tillbaka.
fast jag ber ändå, ber dig att du ska komma tillbaka. men jag tror att du alltid är med mig. för det var så du var. du höll alltid koll på alla oavsett hur långt bort vi var. och nu är du längst bort från oss.
jag vet inte vad jag ska säga. saknaden är för stor för att beskrivas iallafall.
Vila i frid älskade gammel mormor ♥


nä nu orkar jag inte med det här.

tjaarråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback