idag & igår

  

igår var jag med paulina hela dagen.
först åkte vi till badhuset. där träffade vi sandra och nettiz en stund :)
vi bubblade bastade och sådär också.
det var roligt :) helt skönt. fast det var faktiskt roligare när man var mindre.
läskigt var det också, jätten i sjuan var där :O
sen tog vi bussen hem, hoppade av vid ica och handlade.
cola, dilldip, dillchips, våfflor (som vi lagade själva)
sen gick vi hem badade sen lagade vi våfflor och pratade,
tittade på tv, och allt sånt.
igår var en riktigt bra dag. måste göras om!

idag ska jag träffa paulin och anna halv 3 på stan. får se om lily hänger med också.
men henne får man aldrig tag på!
sen ikväll ska jag träffa simon också <3



hemma från stan nu. vi käkade och gick runt och sådär. hittade massor men köpte ett par trosor, det måste jag ju göra varje gång haha!
riktigt rolig dag allafall :) älskar er mina tjejor<3 synd bara att silvia saknades.
trots att jag var riktigt arg innan jag åkte till stan. på min kära mamma.
hon tog med sen fönen när hon åkte iväg. hur skulle jag då fixa mitt hår?
men fick gå runt med fult hår idag. snart är hon ju hemma igen.
längtar faktiskt inte.
det funkade rätt bra att bara vara pappa och jag hemma. han jobbar ju som tur är.
jag skulle klara mig finfint att bo ensam. för igår lagade jag mat, diskade plockade undan och sådär helt duktig var jag. det enda jag behöver är pengar, lägenhet och så sen fixar jag resten ;)
jaja... men nu väntar jag på att simon ska ringa och säga att han är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback