Alla (v)-dag

okej...
idag är det min favorit dag. alla (v)-dag. inte!
men måste erkänna, det har varit en rätt bra dag. min bästa alla hjärtans dag.
efter skolan åkte jag till simon, då hade han köpt choklad till mig. helt söt!
hade faktiskt inte förväntat mig att få något. och det hade varit lungt om jag inte fick något.
jag köpte ju inget till honom, känner mig lite dum, men kan ge en annan dag istället :)
Oscar fyller idag också. GRATTIS!
så jag simon och oscar gick hem till honom sen kom ahlström, max, fader, kalle, jonis och pontus dit också. hade roligt :)
när jag kom hem var det o.c som gällde, och tårta ;)

imorgon är det spanska prov så måste väl plugga lite antar jag :/ uusch!

Tjaaarråå!
/emma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback